Försäljare!!!

Det är inte sant, inte idag!

Sover som godast, då utbrister jordens liv här.
Hunden tokskäller, nån ringer på dörren!

Jag tänkte att ojoj, vad jag har sovit länge, undra vad klockan är?

Men tjena klockan är två....
Omöjligt att somna om, ligger o funderar vem det var som var här!
Måste kliva upp, släpper ut hunden och ser en lapp på dörren!
Nån som vill sälja ett flygfoto över våran fastighet som är tagen i september 2011!
Men vad lycklig jag va!

Jaja, på med kaffet, det är ingen idé att ens försöka sova vidare.

Sätter mig med datorn och alla sms, jag fått under dagen. Svarar på dom, då ringer telefonen!

Ett nummer som nu ringt i flera dagar, okej, jag svarar. En tjej som ringer från nån premiepensionsfond, jag säger till henne att jag inte är intresserad och att nu ringer det på andra linjen. Tack o hej, svarar på andra samtalet och där är det en kille från samma företag...JAG GER UPP!!! Nej tack, jag säger det till honom att jag precis sa nej tack till din kollega som ringde 20 sek innnan dig! Oj då, säger han bara!

Lämna mig ifred!!! Nixad telefon hjälper inte alla ggr!

Känns som att det kommer att bli en låååång natt!

In i duschen och hoppas på en bra dag iaf :)



Ska ner o fira svärmor oxå en sväng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0