?

Kan man vara nykär efter 16 år tillsammans? Svar JA, det kan man!

Vi har så mycket fint tillsammans och mer blir det....<3

Blir så glad varje gång Johan ringer (ett antal ggr per dag) bara för att säga hej!
Och så skön känsla när han kommer hem! Idag var han så lycklig över att VI hela familjen var samlad och åt middag tillsammans. Ljuvligt!!!

Tror inte att vi på något sätt skulle kunna ha det bättre!
Allt blir bättre med åren...haha

Tack älskling för presenten i min jackficka....Du e helt galen!!!!

Nu ska jag vila en stund innan kaffe o åka, blev inte så mycket vila idag som jag hade behövt!

Fastnade i telefon med underbara Anna, alltid lika härligt att prata med dig!
Sen fick jag jobba lite till, men nu är det klart! :)

Må så gott alla!



Min älskade! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0