Vart tar tiden vägen?

Blev en lång natt/kväll i Rimbo i lördags :)
Blev lekparker hela dagen, sen middag o lekpark igen.
Efter film o mys i soffan så åkte Johan hem med våra tjejer och jag stannade kvar med 3 sovande barn! Jag blev så otroligt glad, han skrev på f.b. till mig: Jag älskar dig mer o mer för varje dag! <3
 
Var hemma kl 3 och fick äntligen krypa ner i våran säng tillsammans med Johan som fortfarande var vaken!
Oh, så härligt det var att vara hemma!
Skulle möta Anna 9.30 för att åka upp och stå på loppisen igår, ooops! Vaknade 9.10, bråttom.
Men det gick, allt går bara man vill ;)
Blev en rolig dag på loppisen, många roliga människor :) Själv handlar jag inte utan sålde bara! Fick ihop en heldag på Liseberg för familjen på gammalt..... ;) Men det var det jag satte som mål och så blev det!
Kul :)
Hem o packa ur bilen och "passa" dom stora tjejerna som skulle laga mat, dom är ju helt vilda :) Sen tog vi med oss Millie och åkte till Sigtuna för att hälsa på Viktor o Wa och ursöte Ryan :) Myskväll med en liten skrattande bebis!
 
Så vackert det är i Sigtuna då, oj vilken kväll! Fick ta en vända förbi Rimbo igen oxå för där hade Natta glömt sitt busskort. Hemma sent igen.
Hade ett gäng brudar sovandes i husvagnen igen...;)
 
Idag kom Annika och hälsade på, fikade och pratade bara så idag blev en lugn dag!
Melissa och jag skjutsade hem Annika så, vi hoppade in på växthusförsäljningen i Berga oxå. Både Annika och jag gillar att strosa runt där bland alla saker ;) Vi släppte av Annika hemma och åkte och handlade!
 
 
Sen har jag bakat bröd, lagat mat, plockat kantareller och hjälpt Johan som gör det sista på huset!
Jag är så stolt över honom...vilken man! Vilken pappa <3
 
Melissa kom in med en så fin bukett blommor till oss!
Mår så oförskämt bra :) Och har så mycket roligt och spännade planerat, som börjar ske NU! Det är riktigt nära....
 
Ha en fin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0