Jösses, vad tiden går fort!

Halloj allihopa!
 
Tiden tycks springa iväg just nu. Men det sägs ju som sagt att tiden går fort när man har roligt!
Måndagen bara flög: Kom hem vid 17.30, gjorde lite mat. Väntade på Natalie ;) Hoppsan, sen blev det film efter maten och givetvis så somnade jag nästan. Då var det godnatt!
 
Igår morse började i rena KAOSET! Medans jag står och gör mig iordning, Johan har redan åkt. Så hör jag att något är fel med vattnet, det låter som att det rinner i grunden. SKIT, det var bara stänga av allt o krypa ner under huset. Men det var inget, lät allt vara avstängt, svärfar var här på 1 minut efter att Johan ringt honom. Men det var inget som sagt så jag passade en stund och sen åkte jag till jobbet ;) Lagom stressad!
Men min kollega är helt fantastisk! Trivs så oerhört bra att jobba med Eva.
Så igår blev en skapardag :
En sån här skulle alla ha i sitt hem!
STANNA UPP!
Njut av livet.....
Våran säng med en tänkvärd sänglöpare, givetvis så kan man välja att "skriva" brodera valfri text. Men hemma hos oss passa r den här så klockrent.
Igår kom äntligen vår "lilla" prinsessa hem från sin semester. Åh, vad vi har saknat henne!
Underbart att ha henne hemma igen. Pappa o mamma och mormor kom och lämnade henne och fikade lite.
Sen blev det "Allsång på Skansen" och jag lovar att det blev allsång här.... :)
 
Sen tog hela familjen en kvällspromenad tillsammans i regnet, så mysigt. Men vilken höstkänsla det är ute. Vi har inte ens haft semester ännu.
Idag är jag ledig, så vi får se vad dagen tänker bjuda på ;)
 
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0