Hemma!

Precis hemkommen efter en minst sagt späckad dag!
Hela dagen på kvarnbadet med ungarna :)
Jätteskönt, mamma solade o lyckliga barn badade!

Alla nöjda och glada!
Johan kom o hämtade oss :) Vad skulle jag göra utan honom??? Ja, det har jag undrat många gånger senaste tiden! Han är den största tryggheten nån kan önska sig! Och han är min!

Lagade mat, gjorde en potatissallad och kött samtidigt som Johan kokade kaffe. Bråttom, hade 1 timme på mig att fixa mat, äta och göra mig snygg inför en ny sväng i stan med Sandra o cabben!

Jag hann!!!

Blev en urmysig kväll på djurgården igen. Och åkte runt i stan :)

Nu ska jag ta en promenad med Johan innan det är dags att sova. Imorgon är det dags att jobba :)
Tjohoo...

Min fina Sandra!

Nu väntar Johanna på mig ute så godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0