Det blev en konstig dag!

Mitt emellan åskskurarna gick vi upp i skogen och plockade massor av kantareller.
Och det första jag håller på att sätta foten på är en huggorm, usch! Vad rädd jag blev!!
 Men många kantareller blev det iaf!
 
Städat överallt blev det också!
 
Vilken härlig dag :)
 
Plockade även kantareller till grannarna som blev så glada!
Vi hade kantareller till middagen och har en hel skål kvar, dom fick en påse så nog är det svampår alltid!
 
Här är grannarnas :)
 
Blev en härlig kvällpromenad med Björn o hundarna också! Jättedimmigt ute men ack så mysigt!
 
Snart har Johan oxå semester, ska bli så skönt! Finns inget bättre än när vi gör saker tillsammans med våra fina tjejer! Dom är verkligen vårt allt!
 
Nu har jag precis skjutsat iväg Natta som skulle träffa kompisar idag ;)
Melissa o jag ska nog iväg på födelsedagskalas :)
Tjohoo :)
 
Ha en ljuvlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0