Vilken härlig dag!

Blev en härlig kväll hos Annika, alltid lika roligt!
Tiden går alldeles för fort varje gång vi ses bara!
Men så sant som det är sagt..."Tiden går fort när man har roligt"

Lämnade Natalie på vägen i Lindholmen, och va hon mös!
Satt i soffan och matade Adam när vi åkte, hon är så stor nu! Mitt stora hjärta!

Johan lämnade ner Melissa till Farfar o Farmor, hon kändes inte riktigt 100.
Närmare att hämta om det skulle vara nått! Mitt lilla hjärta!

Åkte till Ola på fest, lämnade Johan där efter en stund och åkte hem för att gå ut en sväng med Musse. Blev så frusen att jag stannade hemma och tände brasan och kröp ner i ett bad! Ljus tända och nått lyxigt spaskumbad, luktade ljuvligt! Vinglas på kanten, dock med cola i men...känslan!!! Mmmm, det är lyx på hög nivå för mig!

Ska straxt åka tilbaka!

Har en överraskning till Johan sen när vi kommer hem....hihi

Jag fick ju en "hemlig" julklapp av honom, det är framme nu!

Mys....

Nej, ut i kylan igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0