Trött!

Varför så trött?? Kan ju bero på att man inte kommer i säng på kvällarna!
Och när man väl krypit ner, då har vi så mycket att prata om fortfarande. Skrattar och så blir jag pigg igen! Därför död på morgonen, men vakna 5 varje morgon varannan vecka är inte kul.

Så till helgen har jag planerat SOVMORGON!!!
Åh, vad skönt det ska bli ;)

Johan och jag var på ett givande, spännande möte igår!
Nu har vi lite att fundera över ett tag och se om vi ska hoppa på och satsa!
Tror det, så länge det handlar om att få göra nått bra för någon annan så är det inte så mycket att tveka på egentligen! ;)

Vi stannade till och åt på vägen och umgicks, bara vi! Pratade, 15 år tillsammans på onsdag! Ska hitta på nått mysigt för att fira det! Det är knappt så man tror att det är så länge. Han är faktiskt allt för mig!
Tjejerna var hos farmor den stunden!

Jag undrar hur "folk" orkar fortsätta gnälla över hur synd det är om dom, dessutom överallt där det syns! Herregud, det är bara komma ur det. Förpestar ju för alla andra! Nej, le bara le =)
Nu ska jag väcka mina söta barn och fixa frukost!

Ha en bra dag alla och tänk på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0