Tjohoo....

Det håller ihop, mitt knä!
Knäpper, knakar men inte nånstans i närheten av hur det har varit förr.
Jäklar vad rädd jag blev, såg framför mig en ny operation, inte kunna göra nånting.
Inte köra bil men peppar, peppar.....;)
Kanske inställning oxå hjälpte till?

Blev iaf en mycket lugn dag och kväll!

Min älskade Nina med familj var här, hela dan.
Hon hjälpte mig att spana in mitt nya jobb, och gav mig tips om vad jag ska välja! ;)
TACK NINA, för att du alltid finns för mig!

Sen på kvällen kom mina svärföräldrar och åt räkmackor och fikade till gladiatorerna.
Vi hann spela lite spel oxå.

Tjejerna har haft en lugn, skön helg utan en massa måsten.
Imorgon drar ju aktiviteterna igång, först skola sen MINI för Melissa och äntligen DANS för Natalie!
Det är lycka på hög nivå....= )

Och jag själv längtar till FORMEX mässan som jag och Anna ska på i veckan.
Oj, vad jag ser fram emot det!
Det händer så mycket nu att det är svårt att hänga med, men men.....
Allt ordnar sig!!!

Men idag fortsatt vila, med en kortare promenad för att testa hur knäet beter sig!
Håll alla tummar, snälla!!!

Pernilla: Längtar tills nästa helg! = )


Kommentarer
Postat av: Dagis Pernilla

Hej gumman! Vad bra att knät höll. Längtar jag med till nästa helg. Kram

2012-01-15 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0