Tillbaka till verkligheten!

Natalie och jag tog en skön promenad med Musse, sen blev det lite bråttom till jobbet!
Jobbade kväll igår, en riktigt bra kväll!

Pratade med Johan en sväng som berättade att han och tjejerna varit till BROTTBY CAFÈ och ätit pizza till middag. Åh, sa jag!!! Vad gott! Tjejerna stod i bakgrunden: säg inget till mamma!!!
Blev ju så nyfiken ;)

När jag kom hem så kom Natalie med en pizzakartong i händerna och lyfte på locket, däri låg min favoritpizza med en hälsning från Murre!

Underbara människa!!! Det var klart att mamma oxå skulle ha en pizza tyckte han och skickade med en hem!

Finns ingen bättre pizzeria än hans!

Jag blev så glad =)

Nu dax att väcka tjejerna som börjar skolan imorgon.
Sen förbereda Natalies födelsedag!

Herregud, vi har redan en 12-åring ;) Dom växer i kapp oss...hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0