Så trött idag!

Aldrig nånsin så populär som när man sover! Jag har aldrig varit med om maken, telefonerna har ringt, sms hela tiden! Visst det är ju jättekul att vara poppis men...
Tror att jag måste lära mig att stänga av allt för att sova åtminstonde några timmar.

Vi har ett spännande besök att se fram emot imorgon, så eftermiddagen o kvällen bestod av att städa ;) En av dom som kommer är nämnligen pälsdjursallergiker och vi har ju både hund och katt.Så det blev en riktig röjning! Lite sparat till imorgon, men det gör ingenting!

Ja, just nu mitt i natten är jag ju pigg dåra, när alla andra sover så gott.
Min kära,älskade familj <3

Men tänkte krypa ner i sängen och faktiskt bara njuta av att Johan ligger brevid. Är inte roligt för varken honom eller mig att sova själva.

Natti natti ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0