Positiva, glada människor...

Som sagt: positiva, glada människor är helt enkelt underbara!
Har omgett mig hela dan med såna....Tack för det!!!

Började med en något blöt men skön promenad med en väldigt go vän!
Kör imorgon igen!!!

Sen blev det en mycket mysig dag med mina fina tjejer ;)
Melissa börjar äntligen bli bättre- Tack o lov för medicin.

Johan o Natalie drog iväg på bio, Melissa tittade på "Alvin o gänget 2" för typ 100:e gången!
Jag pratade i telefonen med Kim, det var jättelängesen så vi hade massor att uppdatera varandra med ;) Men då ringde det på dörren!

Walle kom förbi, jättekul! Har inte träffas på hur länge som helst :)
Så vi fikade och pratade i ett par timmar innan Johan kom hem och då pratade vi i några timmar till.... Ja, han är iofs fortfarande kvar!

Har fått jättemycket positiv respons på mitt nya projekt och jättemycket nyttiga ideér....Åh, det är så fantastiskt roligt och inspirerande. Känns som att tiden gärna får gå lite fortare just nu.

Träningsvärken nästan bortblåst nu, blev ett pass till idag!
Klapp på axeln- jag är sååå duktig! Hahaha...
Skoja bara, men måste köra på...Har ALDRIG MÅTT BÄTTRE!
Underbar känsla = )
- 40 kg på ca 2 år nu!!!
Ska aldrig upp igen!!!!

Jag är så glad och tacksam över alla FINA, ÄKTA människor i vårt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0