Oj oj!

Tiden går och vi med den!
Massor att göra och lite tid, men nån gång löser sig nog det oxå!

Kikade på tjejernas dans igår, åh vad kul det var.
Duktiga dom är, det var ju bara 2:a träningen =)

Tänker på massa tråkigheter just nu :(
Måste komma ur det! Men när jag drömmer om bröllop så är det nån i vår närhet som dör...alltid!!!
Nu har jag drömt det igen, senast var i November.
Det är så att man blir rädd!!!
Min gammelmormor, älskade Tyra, var likadan! Saknar henne enormt mycket!
Häftig gumma ;)

Sitter och väntar på Johanna, ska hjälpa henne att köra iväg ena bilen som varit på service!
Hur ska jag klara mig här utan henne??? Det gör ont!!!

Ska försöka jobba lite idag och sova, men det brukar ju aldrig gå innan ett nattpass!

Har spännande saker att se fram emot den här veckan! Längtar!!

Tänk bara om dessa störningsmoment i mitt liv kunde ta och ge sig nån gång!!! Synas och höras överallt, men nu har de nog åkt på en liten nit! För jag hör andra saker nu ;) haha...den som gapar efter mycket, mister ofta hela stycket....hihi
Tänk att man inte sälv inser hur dum man faktiskt är!!! Jaja ;) Det som går runt kommer runt!
Nej, dax att jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0