Ny vecka, nya möjligheter.........

Söndagen förflöt i nån stilla lunk!
Tog en promenad med Johan, Melissa o Musse, träffade svärfar ute i skogen.
Har ett "smällande" men fungerande knä trots allt!
Jösses, vad skönt!

Melissa hittade en frusen liten "sjö" nere i skogen så hon hem och hämtade skridskorna.
Åkte hela dan. Hon strålade av lycka!!! =)
Natalie gick iväg till sin kompis, som hon börjar på dansen tillsammans med idag.
Jag är minst lika spänd som hon, ska bli jättekul för henne.

Äntligen fanns det plats där hon vill gå, och fick med sig en kompis som oxå vill dansa showdans.

Idag ska jag välja ut saker till mitt nya jobb och beställa hem dom. ; ) lång väntan men snart är det dags! Och jag är som kär i dessa saker!

Har två mysiga döttrar här som äter frukost nerkurade i sofforna framför tv:n, med brasan tänd!
Hu mysigt som helst!

Natalie ska iväg och simma idag med skolan.

Själv tänkte jag göra ett nytt försök till att jobba ikväll, utan olyckor med en riktigt härlig kollega.
Men det är ju inte fredag den 13:e längre, konstigt för jag brukar inte ha otur då.

Och inatt var det dags igen, en ny dröm men samma handling nästan och samma människor i den.
Jättejobbigt :(
Undrar vad det är som händer i hans liv egentligen??? Jaja, den som lever för se!!!

Nej, dags att få iväg tjejerna till skolan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0