Nog blev det kalas alltid! ;)

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Uppenbarligen, så blir jag "kopierad" med hela mitt liv!
Inlägg på bloggen- hur vi lever vårt liv, vad vi valde i vårt hus etc....finns så mycket mer!

Men jag har redan gett upp, jag bryr mig inte helt enkelt!!! Kommer ingen reaktion!!!
Har för mycket fint i mitt liv för att överhuvudtaget bry mig! Ville bara skriva av mig det!

Idag har vi haft kalas med smörgåstårta och jättefina fyrverkerier!!
Vi har spelat spel och skrattat så tårarna runnit, helt underbart!!!

Måste ju bara skryta med att min BROR är den finaste bror man kan ha!
Han har köpt en egen dator till Natalie i födelsedagspresent....
Jag bara njuter av att se hennes lycka....
Mamma: Jag e så glad, har hon sagt flera gånger <3

Nu är Ola över på besök oxå!
En fantastisk dag och kväll, kommer leva länge å detta!

MIN BROR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0