Längtar!!!

Längtar just nu efter att Johan ska komma hem = )

Nykär- javisst!

Kan inte ha det bättre, men det visste jag ju redan!
Inte han heller för den delen...hahaha

Håller på att planera ett litet jubileum till den 18 januari, då har vi 15 år tillsammans!
15 år, det är typ halva mitt liv!

Vi har gått igenom allt man kan tänka sig och vi har klarat allt!!!

Det är så sant...." Amor Vincit Omnia" , "Kärleken övervinner allt"
Den gör det!!!

På dessa 15 år har vi 2 underbara tjejer, byggt vårt drömhus, hund, katt och snart kycklingar!
Ja, jösses, nog har vi haft det tufft oxå...än är det inte över heller men jag tar inte åt mig längre!
Jag tillåter mig att må bra och njuta av vad vi har, inte gräva ner mig pga andras olycka!

Nu har vi nya små bebisar att se fram emot 2012 och det är så mysigt! = )
Dessutom underbara, sunda människor som ska ha barn, det finns inget roligare att se fram emot!

Troligtvis blir 2012 ett år av förändringar, det känns så redan! Men det är bara att hänga med, det blir som sagt inte bättre än vad man gör det till!

  Älskar er, Johan, Natalie o Melissa av hela mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0