Lång dag!

Det blev en lång dag igår...;)
Njuter av att se och höra Natalie så glad och lycklig över hur dagen var och sina presenter.
Hon har bestämt sig för att vi åker till NOVA PARK och deras nya water lounge, så jag ska ringa dit och höra mig för lite! Ska bli så skönt, ser fram emot det massor.

Kom på igår att vi har sån tur att våra kalas alltid blir uppdelade på typ 4 stycken, istället för att alla kommer samtidigt! 2 har vi haft och jag tror att det blir 3 till den här gången! :)

Älskar att ha mina nära och kära hemma, men man hinner ju inte med alla när dom är här samtidigt! Så på det viset är det skönt!

Igår fick jag njuta av den underbaraste lilla varelsen- HUGO!
Hanna-li och Hugo, dessa fantastiska barn- Jag älskar dom av hela mitt hjärta!

Våra gudbarn!
Och tack o lov för Bonnie, det räcker med att hon är i närheten så är "alla bekymmer" borta!!
Puts väck bara ; )

Kom på vad vi ska köpa till Owen i 2 årspresent oxå, när han var här igår.
Perfekt när dom blir så stora att man vet vad dom tycker om!
Blir strålande =)

Idag ska Johan och jag på ett spännande möte i e.m. får vi se vart det leder!?

Känns som att det är dags för en STOR fest snart, måste spåna vidare om det!

Bonnie och jag ska ut nån kväll och bara vara Bonnie o Jenny,snacka skit, ta en drink!

Sen blir det massor av nytt jobb from 1 feb. och så blir det dop och födelsedagar!
Den här våren känns ganska tight och det är underbart!!!

Nej, ut på promenad sen träna innan jag ska iväg = )

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0