Härliga tisdag =)

Ljuvlig morgon!
Pratat i telefon hela morgon, promenerat, städat! Fixar allt med luren på axeln...=)
Underbart!

Hade en fantastiskt givande dag och kväll igår!

Har ett givande samtal med Bonnie just nu, blir alltid så glad då!
Vilken kämpande människa hon är. Inspirerande!
Jag är så stolt över att ha henne som en av mina bästa vänner <3

Idag väntar jag på Sandra som ska komma över på en fika, jättemysigt!
Det var hur länge sen som helst vi sågs!

Tandläkaren med Natta i e.m. ;)
 Hon är lite knasig för hon ser alltid fram emot att gå dit!

Min underbara Johan frågade mig imorse: Jobbar du ikväll?
Nej, sa jag!
-Åh, vad skönt, du e hemma med oss ikväll!
Det värmer mitt hjärta med såna kommentarer!

Imorgon har vi 15 år tillsammans...... Lyckliga jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0