God morgon!

Såg ett alldeles underbart program på tv igår: "Den hemliga miljonären"
Herregud, jag blev alldeles rörd, satt här och tårarna bara rann.
Jag ska nog inte se sånt, men det gjorde jag och har legat halva natten och funderat.
Vilka fantastiska människor det finns!!!

Vilken underbar värld vi skulle leva i om det fanns fler såna, och dessa egotrippade människor inte fanns!!!

Men dom kommer man aldrig att bli av med :(

Undra vad man kan hitta på för att hjälpa nån/några som inte har det lika bra som vi???
Tål att tänkas på!!!

Idag måste jag städa färdigt och baka en liten kaka innan vårt besök kommer i e.m.
Det ska bli så roligt ;)

Sen blev det visst nattjobb igen ;)

Nej, iväg med tjejerna till skolan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Full rulle på dig hihi ;-) Må så gott!!! / Pm

2012-01-26 @ 11:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0