Drömmar....

Jobbiga drömmar, massa ouppklarat med en gammal vän som ligger och gror.
Undermedvetet.
Blir alltid tråkiga nyheter efter att jag haft dessa drömmar.
Det är bara vänta på nästa nyheter  då :(

Idag är det fortsatt träning som gäller, hur mycket energi får man inte när man är hemma med sjukt barn!

Johan o Natalie ska gå på bio ikväll och se "Stig-helmer story"....Vad synd att jag blir hemma med Melissa...hahaha
Kanske vi ska hyra en film eller göra nåt annat mysigt! Pyssla var länge sen...;)

Nu får vi njuta av julsakerna ett par dagar till för sen åker dom undan!
Natalie vill inte ha dom kvar när hon fyller år! Och snart är det dags....Jippie =)

Värsta presenterna kommer hon att få...
Min bror kommer definitivt att vara VÄRLDENS BÄSTA MORBROR för en lång tid framöver!!!

Imorgon fyller mamma år, har inte hunnit få hennes present ännu.
Men den kommer ;)

Vi ska fira mamma o Natalie på lördag med smörgåstårta och kalas!!! Tjohoo

Idag ska jag smygstäda lite, kanske nått av julen åker undan!



Väldigt tankvärt!!! Så ska man tänka, det blir så mycket roligare då =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0