Zelected by houze =)

Åh, vad roligt det är att vara konsulent för Zelected by houze!
Så uppskattat och glatt =)

Det finns verkligen någonting för alla!

Har redan inrett vårt hem med en massa fantastiskt fina saker redan och mer finns det som vi vill ha. Så det är bara köpa!

Så skönt och kul att Johan oxå gillar dessa precis lika mycket som jag.
Visserligen så brukar vi ha rätt så lika smak, men det brukar vara jag som fixar och donar.
Men nu gör vi det tillsammans, och det är många andra par som oxå gör. Jätteroligt!

Idag ska jag jobba hemma ;)

Förbereda för "äventyr" imorgon, ska försöka ta mig till optikern.
Sluta "blunda" för sanningen, måste fixa så att jag ser livet "klart" igen....hahaha

Jobbigt att inte se ordentligt!


Skulle tagit en promenad med en go vän, men hon blev sjuk så får hitta på nått annat!

3 små bebisar väntar vi med spänning på nu...2 kommer inom en månad(troligtvis)!

Jättemysigt, får köpa fler söta saker!

Sen ska vi försöka träffa och fira det nygifta paret, som är hemma igen!

Lycka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0