WOW....

Vilken kväll =)
Vad roligt det var... Härliga tjejer och fina saker, gott fika. Tror inte att kvällen kunde blivit bättre...

Fantastiskt!

Natalie är ju guld, min egen lilla "anställda",hon hjälpte mig jättemycket.

Åkte till "donken" efter och åt och umgicks, bara Natalie och jag!
Så skönt och kul!

Nu får hon tjäna lite xtra pengar genom att hjälpa mig, det tyckte hon var kanon.

När vi kom hem så hade Johan o Melissa tänt ljus överallt, så mysigt att komma hem.

Allt känns så bra ;)

Men nu ska jag sova- nattetid!

Imrgon fullt ös hela dagen och ett nytt party på kvällen....Jippie ;)

Natti natti igen!


TACK igen för stödet och alla kommentarer och lyckönskningar

Puss o kram till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0