Wow...

Vilken rolig kväll!
Hade Kim med mig till mamma på party, först fick vi hela vägen dit att snacka.
Det var länge sen vi sågs,så blir det ju ibland men...
 Mamma väntade med jättegod mat när vi kom dit: Västerbottenpaj, röd lök, caviar, creme fraise,baguette och sallad! Mmm, så gott!

Sen kom alla härliga damer och tittade på alla fina saker!
Och alla gillar dom så dom köpte det dom gillade =)

Det finns verkligen nått för alla, och jag själv upptäcker nya saker varje gång ;)

Helt ljuvligt!

Sen blev det en tripp hem igen och en sen kväll, jag är väldigt godtrogen när det gäller tider! Idag trodde jag att jag skulle hinna handla oxå men....

Nej, nu väntar Johan på mig och Kim har kommit hem tryggt för messet kom precis!

Så nu är det natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0