Vilken härlig dag!

Satte mig på trappan och njöt i solen med en kopp kaffe!
Shit, vad skönt det var, vårkänslor jaaa =)

Fick en hel massa energi efter det!

Blev en lång runda med Musse som avslutades på kyrkogården med ett ljus, för dessa härliga människor som vi inte har med oss längre. Men som gör himlen vacker för oss...<3

Gammelmormor, Irene, det är 2 människor där saknaden är STOR och inte riktigt släpper greppet om mig! Hoppas att dom på nått sätt vet det!

Tränade när jag kom tillbaka, till reprisen av "Gladiatorerna" då var det ganska lätt faktiskt! Men sen kom mjölksyran, jösses!!!

Åkte och hämtade Melissa och fick en tallrik med choklad-fudgekakor av Sandra till kvällskaffet! Haha...kan ju fika med gott samvete idag!

Hon är för härlig min vän Sandra! Tack för det, ska njuta ordentligt av dom ikväll!

Nej, nu kommer Johan alldeles straxt och jag ska hämta Natta som kommer med bussen från Rimbo =) Min STORA tjej!

Ha en härlig kväll för det ska vi ha....;)Här är härliga minnen från gröna lund i somras! Snart är vi där igen!!! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du min underbara underbara Syster. Världens finaste människa. Alots of love.

2012-02-12 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0