Störtskön dag!

Nu kommer våren....
Alla grannar samlades vi ute idag och drömde oss bort till sommaren =)

Massa gamla minnen...kommer ni ihåg i somras när vi satt och fikade, med kaffe o tårta sa nyaste grannen. Åh, vad skönt vi hade! Snart är vi där....;)

Längtar!!!

När Johan kom hem så sa jag: Hjälp mig, jag har beslutsångest!! Vad vill vi ha från zbh.se den här gången???
Men vi bestämde oss till slut iaf och det blir PERFEKT!

Ska åka iväg o handla lite imorgon med Johanna, måste ha lite "tillbehör" igen!

När vi åt middag så frågade jag Melissa vad hon ska göra ikväll? Natta är ju på sin "minikeso"grupp och Johan ska få liv i sin moppe!
Ungen svarar störtskönt: Jag ska bara slappa och ta det LUGNT!

Härliga unge:)

Så nu ska VI slappa.... Och äta frukt!!!



Använder zbhs snygga tallrik som fruktfat nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0