Stolt mamma!

Åkte och handlade när Johan kom hem, Natalie stannade hemma!
Vilket resulterade i att maten var klar och bordet dukat när vi kom tillbaka!

Så skönt!

Hon är fantastiskt duktig <3

Sen sprang hon iväg till Maxigruppen o Johan försvann ner i garaget en stund.
Isracing på lördag med moppar....haha
Han måste fixa lite innan.

Melissa o jag hade en riktig myskväll, med fika färdigt när dom andra kom hem igen!
Ganska skönt att vara hemma en kväll då o då....=)

Sen kollade vi på en rolig film tillsammans!

Natalie ville så gärna visa mig en munkjacka som hon bara VILLE ha.
Och jag beställde den direkt åt henne, UNG CANCERS munkjacka= FUCK CANCER!!!

Klart hon får den!

Nu väntar hon med spänning, den är jättefin!

Ja, idag blir det äventyr. Lång dag blir det!

Stolt mamma till mina starka, vackra barn!

Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0