Slö söndag!

Jäklar, vilken skön söndag!
Sovmorgon...med en kär sambo som kröp ner i sängen flera gånger medans jag låg kvar!
Så mysigt!

Frukost och en riktig familjepromenad, tog en påse bröd med oss för änderna som är i ån!
Men det var inga där :(

Lite lunch när vi kom tillbaka och slängde ihop några kokoskakor med vit choklad i!
Pernilla hade gjort såna till dopet igår, och dom var så goda! =)

Nu ska vi straxt röra oss mot kyrkan på familjegudtjänst, tjejerna ska vara med och sjunga idag!
Men det börjar med semmelfika...mmm

Sen blir det en god middag och tv ikväll, söndag är helig tv kväll för Melissa!
"Bästa vänner, bulldog, och ponnyakuten" för oss båda....
Sen är det nog äntligen en Wallander som inte ens jag har sett!

Förbereda lite inför morgondagen oxå.
Imorgon ska min kompis Kim med mig på "party" o middag hos mamma!
Ska bli jättekul ;)

Ta hand om er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0