Oj!!!

Totalt missat att skriva idag!
Jobbade vid datorn imorse och f.m. sen stängde jag av den helt och hållet.
Behövde vara ledig!

Har stylat om hemma idag...massor!

Johan började med att möblera om igår när jag var borta! Jag bad honom att göra det och det gjorde han...;) Så idag blev det pyssel.

Sen har jag haft förbaskat ont i ett ben idag, så det har gått lite på halvfart!
Ingen träning idag och det känns ;( men förhoppningsvis så är det bättre imorgon!

Johan var och handlade efter jobbet, så han kom hem med massa gott! Så vi lagade mat tillsammans allihopa och hade en riktig finmiddag igen. Underbart att få äta mat tillsammans.

Blir så uppskattat när man inte gör det jämt =)

Sen har vi tittat på en film, med tända ljuslycktor överallt....Så fint!

Men nu ska vi nog krypa ner i sängen och ta en lång sovmorgon utan alarm imorgon!

Så får vi se om vi får sällskap av en liten buse imorgon =)


Puss o kram  sov gott!

Min nya "Header" av Natalie, hon är så fantastiskt duktig på detta =) Hon håller på med sina foton hela tiden. Var kul att kameran var ett bra köp till henne! Hoppas intresset håller i sig!   Hon har en egen blogg oxå!  http://nattaas.blogg.se/   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0