Lyckats!!!

Sov så underbart gott, blev väckt av Johan som ringde. Precis som jag bett om!
Tog en kaffe och fixade lite jobb, pratade med mamma en lång stund!

Natalie ringde och sa att jag har inget förköpshäfte till ikväll, kan du komma med det? Så kan du hämta Melissa på en gång!
Javisst sa jag, kommer på en gång!

Stressad med massor att göra, slutar så här:

SKIT!!! Svinkallt!!! Där satt jag bra ;) Ringde min svärfar som kom direkt med traktorn. Tack! Det var guld värt! Grannen till dom kom oxå och undrade om jag fått hjälp? Gulliga människor det finns =)

Melissa fick skjuts hem, så dom såg mig där jag stod så fint! =)

Mamma, har kört i diket...hihi
Unge....=)

Johan skrattade och ville ha bildbevis, ringde efter att han fått det! Skrattade och sa fy fan,vad den sitter!

Nej,men ut igen då, till Rimbo!
Håll tummarna för att jag kommer dit och hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0