Ja =)

Ytterligare en härlig kväll!
Just nu kör jag hårt!

Funderar på en massa saker som "folk" sagt under årens lopp....Herregud, att dom inte har mage att skämmas!!!! När man snackar så vitt och brett om nått man inte har en aning om och som man är sist att få vara med om!!! Stackars människor!!! EGO är bara förnamnet!

Visst att "Fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt" men i alla fall så går det inte!

Även för mig finns det gränser, för vad jag tar emot.
Men det har inte alltid varit så, men jag står upp med rak rygg nu och kryper inte längre för nån!

Jag är alldeles för lycklig för att låta dessa människor störa mig nu!

Jag har kämpat länge och försökt att vara "alla" till lags, men nu......

Bryr mig bara om dom i mitt liv som är värda att bry mig om!

Min mysiga sambo har redan ringt 2 ggr, och vi pratar och pratar. Har setts lite för lite senaste tiden. Men vi kommer aldrig,aldrig att hinna ledsna på varandra iaf!

Vi har varsina liv och ett gemensamt liv, och kunde inte ha det bättre!
Förstår inte hur man kan hänga upp hela sitt liv på sin partner och dessutom "överta" även partnerns hobby! Och aldrig kunna göra något utan den, eller utan att fråga om lov!

Jösses =)

Massa konstiga funderingar så här på morgonkvisten!
Har drömt så konstigt, så det satt nog kvar i funderingarna!

Nu börjar tjejerna planera sin eftermiddag, dom vill åka till sin gudmor efter skolan. Och mysa med grabbarna där och Yoda!!! Ja, det blev så att dom åker dit själva imorgon direkt efter skolan. Jag tycker att det är jättemysigt att dom vill det och fixar själva!

Själv har jag en date med Sandra morgon innan jag åter ska till berga, för en trevlig kväll hos massa kompisar!

Pamela, vi måste boka om till fredag så att vi hinner umgås! Ringer dig sen! <3



Själv ska jag åka och jobba ikväll =)

Älskar dig av hela mitt hjärta: Johan
Och sen första stund jag såg er och för alltid mina fina barn: Natalie o Melissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0