Godmorgon!

Vilken strålande morgon.....

Johan kom in och pratade med mig innan han åkte, mys och få ligga kvar!

Kaffet färdigladdat när jag klev upp, brasan brinner! Man kan verkligen inte ha det bättre än mig ;)

Idag ska jag göra det sista här hemma så att allt är färdigt och tvättat. Alla mattor är tvättade nu iaf=) Ska skjutsa iväg Melissa till en kompis ;)

Promenad och plocka ihop ALLA barnsaker som vi har efter att tjejerna var små! Har redan delat ut en himla massa men det finns mera....Hur mycket saker har man inte???

Men William  ska få lite mera saker! Finns ju ingen anledning att ha allting sparat uppe på vinden.

Den ska ju inredas så småningom.....först garaget bara, det står näst på tur! Ska på allvar leta fram Flisans present oxå som jag lagt på nått väldigt bra ställe =)

Ska ju till dom på lördag, slå det samman med att hälsa på lillebror oxå =)
Mamma ska oxå följa med på dopet....och det ska bli så mysigt!

Det finns en människa vi kommer sakna sååå mycket då, mer än vanligt!

Irene- lilla mamma o mormor <3

Nej, dax att köra....hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0