Burr...

Jag måste ju erkänna att jag är BORTSKÄMD!!!
Huset varmt och skönt, braskaminen var det bästa valet i det här huset!

Bilen är varm och skön när vi ska åka på morgonen, det har Johan ochså sett till!

Kaffet nybryggt!!!

Sen klev jag ut på trappan och höll på att frysa ihjäl -22 grader....

Men hejda sig nu va?

Men nu kommer det ännu värre väder säger dom på nyheterna.

Snälla, jag vill ha vår nu!

Ännu mera bortskämd har jag blivit efter att ha jobbat tidiga mornar nu inte behöver det. Styr mina arbetstider själv =)

Tänkte bara vara en stund och elda lite till, vänta på att tvättmaskinen blir klar sen ska jag ge mig ut i kylan. Hämta lite saker och försöka få klippa mig, det är så dags(egentligen för länge.länge sen)!!!

Ringa lite sen ;)

 Dessa trivs iaf i den här kylan!

Må så gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0