Brutalt uppvaknande...

Vilken morgon....först flyger Johan upp ur sängen och stressar iväg!
Ooops, nästan försovit sig!!

Jag ligger kvar och halvslumrar, då klickar det till och blir kolsvart.
Strömavbrott?
Men det lyser ju hos grannarna- vad nu?

Jaha, Johan var så gullig så han satte i motorvärmaren åt mig men....snö kvar i kontakten sen min "lilla" avåkning!
Så det var bara att sätta igång strömmen igen....:)

Nedrans tur- kaffe ville jag ju ha!!!

Så det blev kaffe, brasa och nyhetsmorgon....mys!

Kollade igenom lite jobb, =)

Party, party så himla bra nu!

2 till nu =)

Ett litet imorgon oxå sen ska jag vara ledig fredag, lördag och söndag!!!
Måste umgås med min familj innan dom glömmer bort vem jag är....haha

Ska dessutom vara barnvakt på lördag och det är ju jättekul, ser fram emot en pulkdag!

Kom på att jag måste iväg och handla också, mera bebismjukisar och dopsaker! Finns ju en liten bebis till som jag/ vi missat! Måste hitta på en ny färg nu ;)

Idag ska jag fika med Sandra innan jag ska iväg igen...Ljuvligt! Det är alltid lika kul!

Snart så är det vår och tulpandags! Ska nog smygstarta redan idag när jag handlar! Köpte en massa olika ljus i vårfärger igår, så härligt! Så nu blir det en "Homestyling" under dagen!

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0