Ännu en lyckad kväll! =)

Yes, det här är hur roligt som helst!

Lyckades ikväll igen ;)

Dessutom nyklippt och fräsch, tänk vad så lite gör för ens egen känsla!
Underbart! Klippt av mig en massa hår idag!

Hann även färga Natalies hår på e.m, mörkbrunt! Hon är så fin!

Hon har varit med mig ikväll oxå, jätteskönt!

Skickade Johan och Melissa till Maxi för att handla mat så länge. Underbara man!
Så söt när han packar upp, det här köpte jag för det tycker du om!

TACK för att du finns i mitt liv och stöttar mig i alla mina "tokiga, knasiga" idéer jag har!

Men som sagt allt som händer har ju en mening....Våran är tydligen att vara tillsammans oavsett vad som händer!

Pernilla: Jag är hemma under dan, bara ringa igen. Så sent nu, vill inte ringa! <3
Pussa Felicia o William!

Nej, nu ska vi krypa upp i soffan och kolla på tv en stund!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0