Vilken rolig kväll! :)

Kan ju erkänna att jag inte var så laddad och upplagd för fest igår, men WOW! Vilken kväll! Jätteroligt rakt igenom. Började med en drink på skybaren på Arlanda, bartendern fick ordna någonting gott. Och lyckades mycket bra, blev en 129! Smakade hallon. :) Sen iväg på middag, riktigt god mat och trevligt som sjutton. Skrattat som bara den. Efter att middagen var över blev det tillbaka till baren igen, för ytterligare en drink. Vilka härliga människor, allihopa. Jättekul att träffa nya människor och dessutom få ett ansikte på alla. Nu vet jag vilka alla är, det är bra! Johan kom och hämtade mig på hotellet i Arlanda. Tack för det och puss på dig! Idag ska jag ta det lugnt, väldigt lugnt. Ha en härlig lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0