Snart slut på 2012!

Sammanfattningsvis ett mycket, mycket bra år! Ett roligt och spännande jobb på strumpan, som lett till många nya bekantskaper. Många roliga, härliga människor, som jag inte träffat och lärt känna annars ;) Jag har lärt mig så otroligt mycket oxå, något jag inte riktigt trodde på från början men....allt går! Var och handlade mat till nyår med Agneta igår kväll, mmmm så mycket gott! Oxfilé, potatisgratäng, bea, grönsaker. Vi ska äntligen laga mat tillsammans, smördegsinbakad oxfilé med gratäng, sås och massa grönsaker. Toast skagen och marängsviss. Ojojoj, till 15 personer ;) Åh, det blir så roligt, det var länge sen vi lagade sån mat tillsammans :) Ser riktigt fram emot det ;) Idag ska jag visst få äran att åka med våra 3 tjejer till Täby för att shoppa, Johan jobbar så han får möta upp oss där sen. Har ganska mycket att hinna med känner jag men vi tar en sak i taget så blir det nog riktigt bra. Vi var och tittade på Kimpan när han spelade hockey igår ;) Jösses, vad många minnen som kom tillbaka sen jag bodde i ishallen. Men det är ca 20 år sen, jösses, vad tiden går fort! Men så kul vi hade då ;) Tänkte på det igår, måste ju ha frysit jämt, men det är ingenting jag kommer ihåg. Kul kommer jag bara ihåg! Nehe, göra sig klar och åka till Täby då! Ha en ljuvlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0