Snart jul i vårt hus!

Igår hade jag em jättemysig dag med Agneta o Adam i Arninge! Vi shoppade och bara mös! Åt julbord på Jaktstugan :-) Planerade nyår :-) Sen mötte jag upp tjejerna i skolan så åkte vi till Täby centrum! Johan kom efter jobbet! Vi skulle inte köpa så mycket julklappar i år med tanke på att vi ska åka utomlands men jo jo. Blev ju som vanligt alldeles för mycket! Och en ruggit bra födelsedagspresent till våran 13 åring! Hon kommer att vara den lyckligaste på denna jord! Mötte upp Agneta och familjen i Vallentuna för att hämta påsarna från deras bil som blev kvar efter dagsshoppingen! Strömavbrott flera ggr inatt! Johan väckte mig flera ggr ;-) Idag har vi varit i Uppsala hela dagen och handlat ännu mer! Nu är jag trött på att handla, jag trodde inte den dagen nånsin skulle komma men....den har gjort det! Fixat och donat hemma ikväll och nu landat i soffan! Välförtjänt :-) Färgat håret på Natta har jag gjort oxå,snart är hon tillbaka som sig själv! Så fascinerad över hur falska människor som finns här, skulle bara vilja skrika ut allt jag vet som inte kommer fram i deras fantasivärld! Men som jag och fler vet! Men iofs låt dom tro att dem är universums mittpunkt för en dag kommer sanningarna fram! Det man ger är det man får!!! Så en dag.....kommer iaf jag skratta gott! Synd att man måste utstå det under tiden bara! Trodde att det räckte med att rensa ut lite i livet men ....inte! Men nu dags att njuta av julen och allt annat vi har att se fram emot! Behöver få ur sig lite ibland bara! Så känns det mycket bättre :-) God jul alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0