Så skönt!

2:a advent, alldeles vitt och kallt ute.
Här inne brinner brasan, julkalendern är pausad tills resten av familjen vaknar.
Jag tror inte att man kan ha det bättre. Jag trivs så bra här, just nu är livet helt i fas.
 
Mycket stress och oro som försvann när tjejerna fick byta skola, nu trivs dom som fiskarna i vattnet,
Tack o lov!
 
Melissas operation som gick så bra så att hon slapp fortsättningen med tandställning.
Saknar däremot mina gamla jobbarkompisar, ja en del av dom iaf. Jag är jättedålig på att åka och hälsa på men idag ska vi det!
Jag ska ta med mig familjen och åka hem till Martina och hälsa på :) Åh, vad kul det ska bli och se henne.
Alldeles för länge sen! Och hennes 5 chihuahua- valpar som lockar såklart. Melissa är helt överlycklig.
Hon ska ju få en i sommar.
Ojojoj, det ska bli jättekul att se henne!
Men först ska hon på kalas hos en gammal klasskompis :)
 
Efter att vi har varit hos Martina ska vi värma en gammal mans hjärta, har broderat en mössa åt min favoritfarbror genom åren. Han saknar oss så mycket så nu ska vi åka förbi och hälsa på honom.
Man vet aldrig hur länge han finns kvar, så nu.....
 
Sen tar vi middag hos mamma o pappa ;)
Då har vi en full planerad eftermiddag och kväll, precis som det ska vara!
 
Imorgon ska vi iväg ch göra passen som snöstormen stoppade förra veckan. Det planeras och planeras och nu längtar vi så grymt mycket efter att komma iväg! Det roligaste ska nog bli att hitta på överraskningar på Nattas födelsedag!
Vi har några idéer....hihi
 
Igår var vi och fikade hos våra urgulliga grannar, nu är gatan verkligen perfekt.
Alla är så bra, ställer upp för alla och ja....nu är vi hemma!
Äntligen!!!!
 
Välkomna hem!!! Tryggt!
Varje människa behöver trygghet för att må bra, det märks så oerhört mycket.
Må så gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0