Men så skönt! ;)

Fick en ledig dag, det var jättelängesen! Förr hade jag ofta 2 lediga dagar i veckan men då jobbade jag ju kvällar och helger oxå. Men vips, idag är jag ledig! Har bara varit hela dagen, tittat på film, målat naglar, gjort en hårinpackning- helt enkelt skämt bort mig själv! Städat lite, hämtat in ved, pratat i telefon, inga måsten :) Men måste ju förbereda inför kvällen, så måste göra mig snygg, bestämma mig för vilka kläder jag ska ha! Det är lite jobbigt, inte så fasligt mycket som passar längre, trots att jag köper nytt hela tiden! Ikväll är det FEST ;) Måste tacka en nyfunnen "vän" från djupet av mitt hjärta, TACK för att du fick mig att inse vad som är det viktigaste och finaste i mitt liv! Åh, jag är så sjukt stolt över mig själv, för igår så gjorde jag dom finaste julklapparna nånsin. Kan inte visa ännu, men sen =) Det blev en lång kväll igår, först hade alla pandasaker kommit, dela upp dom och se så att allt stämde, packa ihop och sen väntade fika hos grannarna. När vi kom dit så såg vi att ena hunden gjort illa ögat, så det blev ett besök till veterinären. Johan följde med som sällskap, så gullig! Han ringde mig senare och då hade jag redan somnat, så jag kommer inte riktigt ihåg vad han sa men.... att det gick bra iaf. Tur var det! Såg honom en snabbis i morse iaf ;) Sen ska han skjutsa iväg mig till festen så då hinner vi ses lite iaf och sen är det helg! Mysigt! Ha en härlig fredag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0