Lucia!

Det är något magiskt över denna dag, och har varit så länge jag kan minnas! När jag var yngre så var det luciacupen man såg fram emot länge, det var alltid jätteroligt :) Sen vi fick tjejerna så är det mest mysigt att fira lucia och se dessa glada, fina barn! Så glad över att ha så söta tjejer! Mysigt, nu väntar vi på att se Lucia på tv! Gårdagen förflöt i nån sorts "dimma" bara, jag var så sjukt trött. Somnade på soffan efter maten. Blev alldeles för mätt, gjorde rostbiff/ entrecote och stekt sötpotatis o morötter med bearnaisesås. Yummie :) Lät en biffstroganoff stå och puttra hela kvällen oxå, så middagen är redan klar idag :) Börjar längta så det är nått helt förskräckligt till att åka iväg med min familj, på nakensemester. Ingen dator, inga telefoner- bara vara! Ska bli så skönt att umgås utan massa måsten! Tokkär i min stora kärlek, har nog aldrig varit så nöjd och tillfreds med livet som nu! Valt bort alla störande moment i livet, och jösses vad skönt det är. Tufft i början att släppa allt, jag är ju inte van vid det! Men vinsten efter att ha gjort det är guld värt! Ha en underbar lucia alla fina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0