Hoppsan, ibland kan bli det tokigt!

Igår när vi åt lunch ringde grannen och frågade när jag skulle komma hem?
Ja, tänkte jag?? Runt 2 tiden, tänkte passa på och ta en tidig dag! :)
Dom behövde barnvakt åt sin lilla bebis, då grannen ramlat och brutit handleden.
 
Oj,oj! Klart att jag åkte hem och passade honom ;)
Det var länge sen jag hade en 4 månaders bebis, men så go!
Han mådde bra här :) MYS!
Mamman fick gipsad arm, stackarn!
 
Men vilket passande det är med små bebisar, jag är så klar och väldigt bekväm just nu!
Tjejerna är så stora och har varit självgående så länge!
Skulle aldrig tänka tanken igen på att börja om, mysigt att låna dom och lämna tillbaka <3
Satte mig i går kväll och kollade på dom 2 senaste soa avsnitten, jag bara ryser!
Det börjar bli lite väl brutalt nu. Hua...
 
Vaknade i morse av att det var snöstorm, snöar på snedden och blåser som bara den!
 
Gick upp och drack kaffe, väckte tjejerna och slog på nyheterna....Jösses!
 
Johan åkte iväg och ringde längs vägen och sa att jodå, det går bra att åka. Lite drivit, men det går!
 
Vi åkte ungefär en timme senare....johejdu!!!
Vi vände och åkte hem igen.
 
Blev en ofrivilligt ledig dag för oss, det var ingen hit att ta sig fram på dessa igendrivna vägar!!
Fick vi städa lite och pyssla klart!
Men hade ju hellre jobbat!
Men rätt skönt att inte behöva gå ut iaf...för fy sjutton vad kallt det är!
 
Här stormar det fortfarade, yr och snöar. Undrar när det ska sluta???
 
Nej, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och hoppas på att vi kan ta oss iväg och göra tjejerna pass eller om vi måste boka om det!
 
Den som lever får se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0