God morgon!

Har sovit så gott! Tog en riktig sovmorgon idag och Melissa sover fortfarande ;) Har tänt en brasa och nu börjar en av hennes favoritfilmer snart! " Bert- den siste oskulden" Natta åkte med Johan för hon vill shoppa, och jag är glad så länge jag slipper...hihi ;) Trött på att handla och tänkte spara mig till shopping i massor på Teneriffa! Snart är det dags, kollade vädret där. Runt 22 grader och sol, jag längtar!!! Det som ska bli roligast är att se och höra dom andra, eftersom att det är första gången för dom! Tog hem kataloger för sommaren 2013, vi satt här på julafton och såg ut några nya ställen ;) Det är lycka, iaf för mig! 1 vecka utan massa dravel, bara vi! Fira nyår med goa vänner och sen är det inte många dagar kvar! Idag ska vi ut och åka tefat och leka i snön och sen ska jag fortsätta i min bok, beroendeframkallande ja ;) En riktig middag idag, nu är jag less på julmat, kanske en bio ikväll, ja vi får se vad som händer! Ha en fin dag alla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0