Tjohoo.... :)

Trevligt att öppna mailen på morgonen och få goda nyheter!
Jippie, som jag väntat! :)
Idag börjar skolan efter 10 långa lediga veckor!
Måste kännas lite konstigt, men ack så skönt!
Rutiner :)
Tänk vad lite som kan göra en lycklig!
Sommaren har ju inte varit nån hit, inga långa lata dagar på stranden! Vilket vi gillar att ha men....
Vi har ju lite att se fram emot iaf ;)
Nu blir det skola och jobb :)
 
Har tänkt mycket på detta som fastnat i huvudet:
"Att fela är mänskligt....att FÖRLÅTA är gudomligt....mmm
Det kanske är så sant som det är skrivet!
 
 
Måste bara skryta om min Johan, vad skulle jag göra utan honom?
Han fixar o donar här åt oss, igår fixade han vattnet som strulat för att sen inte haft nått alls!
Puss på dig, älskling!
 
Dax att göra sig iordning för en ny härlig dag på strumpan.se
Fick goa nyheter igår här hemma av grannarna oxå :)
 
Tjihoo, jag är glad :)
 
Ha en underbar dag, för det tänker jag ha!
 
Dessutom självklart Pillan, längtar efter mina trollungar och dig förstås! Ses snart <3
Prinsen blir 1 år , jösses var tar tiden vägen?
Sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0