Stolt mamma!

Våra döttrar kan man ju inte vara mer än stolt över :)
Fick precis ytterligare en gång bekräftat att dom är så sunda som jag tror ;)
Söta, smarta och urgulliga mot både människor o djur!
 
Tack för det! Lyckats så bra har vi gjort, tillsammans gör vi en fin familj!
Det trodde nog inte nån för ca 17 år sen men....
Med blod, svett och en massa tårar så är vi nu ett!
Finns inte en enda anledning som skulle få mig att ge upp vårt liv!
Vi är hemma nu, för att stanna!
 
Så sant:
"Kärleken övervinner allt, så låt oss besgras av kärleken..."
Jag har hört så mycket genom åren att det är konstigt att inte örona trillat av redan, men nu....finns det inget som längre förvånar mig!
Jag är jätteledsen över att en del människor ifrån mitt tidigare liv inte följt med mig framåt utan stannat kvar men alla som är kvar: Älskar er alla! Ni vet det!  Skär i hjärtat över dom som det inte har gått bra för men jag hoppas och tror att det en dag kommer att bli lika bra för dom som för mig. Jag tänker aldrig släppa mina tummar, håller dom hårt!
 
Tyvärr så får man en rejäl tankeställare när det händer tråkiga saker, vi förlorade vänner alldeles för tidigt!
Så LEV LIVET! Det är bara en själv som skapar sitt eget öde! Men det finns samtidigt en mening med allt, och det är bara att acceptera ;)
Nu lever vi vårt liv som vi vill, vi gör bara det vi känner för utan någons inblandning!
Så skönt att ha kommit till den insikten...äntligen!
 
 
Det skönaste är att hela tiden från alla möjliga håll få bekräftelse och ursäkter över vissa saker som hänt tidigare ;)
Har aldrig någonsin varit så lugn och tillfreds med allt, det är mina villkor som gäller! Jag har äntligen lärt mig att säga: NEJ o STOPP, mycket tack vare Johan.
Vilket team vi är ;) Han har pushat mig kopiöst mycket under det här året som jag varit ute och svävat runt och känt mig för. Tack, för det! Älskar dig!
Nu har jag hittat rätt och det jag sökte!!! Bara ett par saker till att fixa om jag kan! Annars så..........
 
Solen skiner, livet leker, alla i vår närhet mår bra, vi har saker inom kort att se fram emot massor...Livet är på topp helt enkelt. Isvaken har blivit varm nu ;)
 
Natalie o Melissa: Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0