Oooops....

Har en känsla av att det är något vi har glömt!
Men kan inte komma på vad :(
 
Just nu är det lite för mycket att hålla rätt på :)
Men allt brukar ordna sig till slut!
 
Riktigt trött på att inte få lyckas, alltid ska det vara någon som stör!
 
Strunt i det!
Jag måste nog oxå börja bli lite ego och sluta försöka vara alla andra till lags, för det funkar ju inte i längden iaf!
Så passar det inte så.......
Jag måste se till att så länge vi mår bra och har människor omkring oss av rätt anledning då är det bra! Rensa bort energitjuvarna som inte är det!
Men..."Att fela är mänskligt och förlåta är gudomligt" är så sant!
Vi får väl se hur allt kommer att bli!
 
Nu ska jag ta mig en morgonpromenad innan vi ska städa idag :)
Bjudna på fika kl. 15 ;)
Imorgon jobb och måste fixa lite födelsedagspresenter nu :)
 
Fick lära mig när vi träffade allt brodyrfolk på mässan att det är dom små "roliga" brodyrerna som är "grädden på moset" och ju mer jag tänker på det ju mer sant är det! Hihi...;)
 
Vi har fullt ös på alla maskiner, vilket är jätteroligt!
Men dags för lite presenter nu! ;)
 
Ha en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0