Jag hinner inte med!

Just nu består livet av:
*Jobba
*äta
*umgås med familj och vänner
* sova
Bloggen och f.b. hinner jag inte med just nu! ;(
Är helt slut när jag kommer hem, efter middagen blir det promenad med grannarna, läxor med tjejerna och sen en stund i soffan. Då går det fort för jag somnar nästan direkt!
 
Dagarna är så fantastiskt roliga och givande. Nästan så att jag får nypa mig ibland! Hur blev det så här bra?
Allt har en mening....ja!
Jag har faktiskt genomgått en förändring i mig själv också. Så stark och självsäker har jag aldrig varit i hela mitt liv!
Så....passar det inte så....inte min förlust!
 
Jag får så gulliga och söta sms nuförtiden, vilket värmer mitt hjärta oerhört!
 
Idag ska jag skjutsa tjejerna innan vi ska på möte och sen ska jag fixa lite födelsedagspresenter idag!
Har ju kalas i helgen :)
 
Ha en underbar dag alla ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0