1:a dagen i skolan!

Skönt för tjejerna med rutiner igen....även om dom inte riktigt
vill erkänna det ;)
Men dagarna ser ju helt annorlunda ut!
Fullt ös på jobbet, vilket är så himla roligt!
Fick äran att göra en presentbeställning till min fina vän Anna igår!
Det låg verkligen kärlek bakom den, så fin.
Jag o Natta åkte förbi och lämnade den och fick umgås en stund med dessa härliga människor och deras ursöta barn.
Det är livskvalitet!
Och dessutom så kommer det fler små att göra presenter åt, födelsedagar och så!
 
Vi åkte iväg och köpte oss lite godis till Robinson, så när vi kom hem hade Melissa städat sitt rum så att det glänste...Duktig tjej! Och hon och Johan satt o spelade spel :) Natalie och jag hoppade in och spelade en vända innan tv:n började. Mycket skratt o tok blev det!
Johan fixade fika och sen tv!
Hur ljuvlig kväll som helst ;)
Lite läxläsning innan sovdags också!
Dom somnade ungefär lika ovaggat som jag brukar göra!
 
Fick ett så fint sms igår att jag bara log, kunde inte sluta le.
Mys :)
 
Nu ska tjejerna upp och vi ska göra oss iordning för en dag i skolan och jobbet :)
 
Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0