Njuter!!!

Går inte att beskriva känslan i ord!

Vilken underbar kväll :)

Helt fantastiskt att träffa Tobbe igen, lika härlig som för 15 år sen.

Oj, vad jag har saknat honom i vårat liv! Det finns många gamla vänner, lika härliga som vi oxå får se till att träffa igen.

Får se vad vi lyckas åstadkomma imorgon kväll :) Sen är det ju nattjobb för mig resten av veckan!

Tyvärr så missar jag Ellas kalas på lördag men jag får helt enkelt åka över o fira henne en annan dag! Tjejerna o Johan får ju vara med på kalaset iaf :)

Det är så härligt att återigen få skrivet till sig om hur varma, underbara människor vi är! Men det är ju faktiskt ALLA våra fina vänner som gör oss såna!

Hemma hos oss är våra vänner alltid oavsett tid på dygnet välkomna. God mat o fika o tid för varandra det finns det alltid! Dörren är alltid öppen, det vet ni!

Ska försöka varva ner o sova men jag är så glad att äntligen, äntligen så...... mår jag så oförskämt bra att.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0