Lyxdag!

Åh, jag har sovit så gott...på natten! Tack vare att jag fick sova tillsammans med Johan (för en gång skull) känns det som. Just nu iaf ;) Bara njuter!

Nu ska jag pysa iväg o shoppa lite o gå till frissan, mysigt att få lyxa till det en vardag.
Sen ser jag faktiskt fram emot nattjobb, sista natten med en go vän! Mys ;)

Imorgon 40 årsfest...tjohoo :)
Sen blir det valborg och det ska bli fint väder....men det hinner ju iofs ändra sig! Middag hos goa vänner och självklart brasa på kvällen. Lindholmen blir det i år :)
Då har vi stenkoll på Natalie o hennes vänner på amatörernas afton...hihi

Ner o ta en date med grannen nu!

Ha en skön solig dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0