Ja, inte vet jag!

Var så förbannad igår, det rök ur mina öron!

Förstår inte hur f-n människor är funtade idag!

Blir så trött!!!
Men fortsättning blir det, nu är jag mätt!

Gränsen är nådd så en riktig urladdning behövs!

Vi hade en riktig pyssel e.m. igår! Först städade vi ute o fixade till!

Sen lagade vi mat allihopa tillsammans.

Sen kom påskpysslet fram, så hela köksbordet var överfullt med pyssel!
Vi ritade o målade för fulla muggar!
Jättemysigt o åh, så uppskattat!

Vilken underbar familj vi är, finns alltid för varandra ;) Och vi gör verkligen allt för att alla ska må bra!

Självklart Pamela ;) Bollarna o allt annat är ditt! Vi måste träffas nu :) Det händer så mycket i vårt liv nu att vi måste ses. Har massor att berätta!

Alla behöver fina saker från zbh i sitt hem, dom gör en verkligen lycklig!

Såg precis en jättefin blogg, där både zbh o jag är med som säljare, hur kul som helst!

Livet leker o vi med det! Men snart blir det förändringar, men bara till det bättre *;)

En ny dag o nya möjligheter :)

Ha en härlig skärtorsdag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0